Holy moly, check this out!

This is a very nice section to convince your customers to buy your product or service.

slider-girl




sembol-google-seo-reklam+GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR NASIL ADWORDS REKLAM NASIL REKLAM VEREBİLİRSİNİZ ?

+Google Reklam Vermek

Google, Dünyada En Çok tercih edilen ve Türkiye’nin en çok kullanılan arama motorudur. Bu bağlamda Google üzerinde hizmetinizi arayan herkese reklamlarınızı gösterebilir, ürün ve hizmetlerinizi son derece alakalı kitlelere hedefleyebilirsiniz.
Google’da arama yapan kullanıcılar web sitenizin reklamını ilk sıralarda görür, böylece onların size en kolay yoldan ulaşmasını sağlarsınız.
Google AdWords sayesinde bütçenize göre reklam yapabilirsiniz. Uzmanlarımız, bütçe – fayda dengesini göz önünde bulundurarak Google reklamlarınızı yönetir ve maksimum fayda sağlamanızı hedefler.
Google reklamları sayesinde, reklamlarınızı istediğiniz şehirde istediğiniz saat yayınlatabilirsiniz. Sadece hedef pazarınızda reklam yapmış olursunuz ve sizin için değersiz tıklamaların önüne geçersiniz.

+Google Görüntülü Reklam Ağı

Reklamlarınızın görüntülenebileceği binlerce web sitesinden ve uygulamadan oluşan bir gruptur. Bu ağdaki siteler, alakalı AdWords reklamları göstermek için Google’la iş ortaklığı yapmaktadır,
Google Görüntülü Reklam Ağı, AdWords reklamlarının görüntülenebileceği tüm web sayfalarını aynı çatı altında Google Ağı kapsamında yer alır,Google AdWords Görüntülü Reklam Ağı,
tüm dünyadaki İnternet kullanıcılarının %70’inden fazlasına ulaşır. Bu da 100′ü aşkın ülkede 20′den fazla dil konuşan kullanıcıları kapsar.Örneğin, bir kullanıcı yalnızca
inceleme yazılarını okumak için dijital fotoğraf makinesi araması yapabilir. Ancak bu kullanıcı bir incelemeyi okurken çevrimiçi satıcıların reklamlarını fark edebilir veya reklamları tıklayabilir. Yalnızca arama ağı reklamcılığı kullanıldığında bu müşteri kaçırılabilir

+Google Rehber Kayıt , Google Harita Kayıt , Google Maps Kayıt Google Rehber Kayıt

Müşterilerinizin sizi Google Haritalar’da bulmasına yardımcı olun Milyonlarca kişi her gün Google Haritalar’da arama yapıyor. İşletmenizi Google Haritalar’da ücretsiz listelemeniz sizi bulmalarını kolaylaştırır..
Google Rehber’i kullanarak ücretsiz girişinizi oluşturabilirsiniz.Potansiyel müşterileriniz Haritalar’da bölgelerini ilgilendiren yerel bilgiler için arama yaptıklarında, iş yerinize ait adres, çalışma saatleri ve hatta ürünlerinizin veya vitrininizin fotoğrafları gibi bilgilere erişebileceklerdir.Google Rehber’in kullanımı kolaydır, ücretsizdir ve kendi web sitenize sahip olmanız gerekmemektedir.
Google Rehber hakkında daha fazla bilgi edinin Kullanıcılar Google Haritalar’da tıpkı sizin işletmeniz gibi işletmeleri arıyor.
Google Haritalar ve Google.com’da yeni müşterilere ulaşın Yerel müşteriler sunduğunuz ürünleri ve hizmetleri zaten arıyorlar. Sizi Google aramasında ve Google Haritalar’da bulmalarını kolaylaştırmak istemez misiniz? Bunun için en iyi başlangıç Google Rehber’i kullanmaktır.
Her boyutta işletmeye uygundur İster bir adet dişçi ofisiniz, isterse onlarca kahveciniz olsun, tüm girişlerinizi tek bir hesaptan yönetin.
Girişinizi dilediğiniz zaman güncelleyin Girişinizi istediğiniz zaman ve istediğiniz şekilde düzenlemek için Google Rehber’i kullanın. Google Haritalar sonuçlarınız birkaç hafta içinde güncellenir.

+Remarketing (Yeniden Pazarlama)

Google Remarketing, internet reklamcılığına bir bakıma farklı bir bakış getirdi. Bir örnek üzerinden kısaca anlatmak gerekirse Remarketing şu şekilde çalışır. bu sistemde web sitenizi ziyaret eden kullanıcıların tarayıcılarına bir çerez yerleştirilir,ve remarketing kodu ile yapılan bu işlemi takiben işlem başlamış olur, sonrasında internet kullanıcısı websitemi ziyaret ettiğinde açtığı sayfaya bağlı olarak yarattığım reklam (metin, resim banner, flash banner, video formatında), bu kullanıcı “Google İçerik Ağı”nda (Google’ın adsense reklamlarını gösterdiği websiteleri) dolaşırken çerez sayesinde tespit edildiğinde kullanıcıya gösterilir. Bu tür reklamın kullanışlı olmasının nedeni internet kullanıcılarının yalnızca %1-2′lik kısmının bir websiteyi ilk kez ziyaret ettiğinde alışveriş yapması ve genel olarak kullanıcıların alışveriş kararı alana kadar ortalama olarak en az 4-5 kez siteyi ziyaret etmesidir. Websitesini ziyaret etmiş olan kullanıcıları Remarketing sayesinde tespit ederek, promosyon, indirim ya da diğer cazip tekliflerle yeniden siteye yönlendirmek ve onların satın alma kararlarına etki etmek aslında temel mantıktır.ROI (Return on investment) ve “conversion rate” (dönüşme oranı) terimleri Remarketing konusunun tam ortasında yer alır. Online Pazarlama’nın en güzel yanı ve Geleneksel Pazarlama’dan farkı ölçülebilir olmasıdır. Reklama harcadığınız paranın size gelir olarak geri gelme oranı, MÖ yani yaptığınız yatırımın size geri dönüşü tamamen ölçülebilir. Remarketing dönüşme oranını artırmak için en güzel reklam araçlarından bir tanesi diyebiliriz.